Najbolji je...
|
Planinko011 |
Objavljen 17.11.2017. 14:47
|
Lovčina
Upisa: 1046
Pristupio: 08.06.2011. 12:45
|
U hard off roudu ima vise benzinaca ali su to kubikaze od 4-6l a to odmah podseca na 20l na 100km na asfaltu. I takva se kola voze na prikolici na takmicenja.
A ono sto srpskim lovcima treba su do 2.0l zbog registrqacije a da to ide.
Po Srbiji se najvise voze Vitara, Pajero, Samuraj, Jeep kockica produzeni a ostali tu i tamo. |
|
|
|
kaludra |
Objavljen 19.11.2017. 19:05
|
Član
Upisa: 89
Pristupio: 13.10.2011. 22:05
|
dzaba ti i najbolji terenac ako nemas dobre gume i dobrog vozaca. |
|
|
|
Kile_ |
Objavljen 19.11.2017. 19:12
|
Lovčina
Upisa: 1429
Pristupio: 04.08.2009. 21:33
|
brawo druze!!! 100% si u pravu, i ja to uvek govorim...
Samo 300 i 4x4
|
|
|
|
arli |
Objavljen 19.11.2017. 19:30
|
Stari član
Upisa: 447
Pristupio: 13.01.2011. 11:42
|
Ljudi bio sam Staroj planini na div.svinje,pa su nas domaćini vozikali sa grand vitarom-oduševio me džip gde smo sve prošli-za ne poverovati.Imao je neke gume kramponke-cena skromna, samo 470eura po komadu Naravno na druženje,i samu organizaciju nema potrebe trošiti reči... |
|
|
|
davorcalic |
Objavljen 19.11.2017. 20:46
|
Veteran
Upisa: 753
Pristupio: 14.02.2012. 16:25
|
Iz mog skromnog iskustva mislim da je najvažnija stvar, važnija i od guma, visina patosa od podloge..... Džaba ti i gusenice i kramponke ako nalegne-ćao..... Ne znam za brdsko-planinski predeo al za Vojvođansko blato visina je pod jedan a gume pod dva.... što se tiče motora malo sam razmišljao, mislim da je manje važno dizel-benzin mislim da je važnije od toga da redukcija i diferencijal izdrže sva naprezanja i opterećenja što recimo nije slučaj sa Fronterom i Frilanderom... To im je jedna velika mana... tako sam čuo od vlasnika istih... ipak"svaki cigo svoga konja hvali" pa ću i ja mog Pajera... Nepre.ebiva mašina
Žena mi Makedonka....
|
|
|
|
arli |
Objavljen 19.11.2017. 22:34
|
Stari član
Upisa: 447
Pristupio: 13.01.2011. 11:42
|
Mudro zboriš kolega po cevki Ja nažalost još nisam u mogućnosti da sebi priuštim džipeta. |
|
|
|
Planinko011 |
Objavljen 20.11.2017. 07:47
|
Lovčina
Upisa: 1046
Pristupio: 08.06.2011. 12:45
|
Pa svakako da su automobili poput Pajera, Jeep kockice, Tojote 70,80,90, kratki, UAZ uz koje se slepaju nase omiljene Niva i klasicna Vitara ubedljivo prohodniji od SUV gde su Frontiera i Frilender ali su one i napravljeni za asfalt 90% a tek da imaju mogucnost da sidju malo na teren. E sad kratki ili dugi, kome treba prohodniji kratki a ko cesce ide dalje na vikende sa celom grupom i uz pse onda duzi.
Ipak su registracije od 90 hiljadarki za stare dzipove nenormalne a od terenaca su ostali samo dabl-kabovi ako su registrovani kao teretni jer bez 3l kazu nije to to u problemu. Preteski za dugotrajno izvlacenje iz blata(kazu mi covek koji je imaja 3 hiluxa).
Mene je u subotu moj Forester prijatno iznenadio da se nisam zaglavio u lovu na nekoj deonici od cirka 500-600m po putu izrovanom od traktora za drva dok je po livadi bilo pesma. Lampica za kontrolu proklizavanja je non stop bila ukljucena, blato do krova ali nije zastao.
Trebalo je videti facu momaka u autoperionici kad sam ga parkirao pored Audija TTa i Q7 koje ne znam sto su i dovezli u perionicu kad se sijaju.
Ali kad se setim da mu je nov diferencijal 1000 evrica tesko da cu opet tamo ako nastave kise do kraja lova na svinje.
Sto ce reci opet 30kg kukuruza na ledja 3km, bar ne bacam pare na teretanu . |
|
|
|
ficha007 |
Objavljen 30.11.2017. 07:26
|
Lovčina
Upisa: 1601
Pristupio: 01.10.2010. 14:36
|
E zato moj dobri Planinko je Niva za ove naše uslove neprevaziđena. Odnos uloženo-dobijeno je valjda kod nje najbolji. Osim za one koji mogu finansijski da priušte sebi neki bolji terenac, ali i da ga kvalitetno održavaju. Njima je onda svejedno. Međutim, takvih je malo danas.
ČVRSTINA VERE, ČISTOTA DUŠE, ČESTITOST ŽIVOTA
"Ko sme, taj može. Ko ne zna za strah, taj ide napred" ( Vojvoda Živojin Mišić )
|
|
|
|
Brka bez brkova |
Objavljen 30.11.2017. 09:10
|
Stari član
Upisa: 347
Pristupio: 15.01.2011. 16:10
|
Niva polovna je previse skupa...kad se gleda odnos cene nova i polovna...Ispod 2000e ne moze da se kupi iole dobra niva i to stara 15god. isplati se kupiti jedino novu nivu.A za malo peko 2000e moze se kupiti japanski terenac opet oko 15god.koji je nov i do 4 puta skuplji od nive...a ovako polovan bolji je najmanje duplo. |
|
|
|
Planinko011 |
Objavljen 30.11.2017. 13:18
|
Lovčina
Upisa: 1046
Pristupio: 08.06.2011. 12:45
|
Pa ne bih bas rekao. Kod izbora Nive najvaznije je da se kupi neka na kojoj ne treba generalno raditi limariju. Pre 3 godine sam za 2700e prodao Nivu od 10 leta a ja prvi vlasnik, sa tek uradjenim atestom plina i zamenjenom bocom i sta jos ide, bul bar sa svetlima od par stotina evra u tip top stanju, sa tek ugradjenim novim diferencijalom i na kojoj je trebalo odraditi samo peta vrata a do generalke na limariji je mogla uz mackanje da izdrzi bar jos 5 godina. Ali sve na njoj od motrora i trapa je bilo -tip top jer sam je ja drzao da uvek ne poziv mogu da odem na put od 300km i da se vratim.
Za te pare moze da se kupi samuraj od 20 godina u ko zna kakvom stanju i moze neki terenac od 3l kome je registracija 500-1000e a dobre terenske gume jedno 800e a kome je to uz potrosnju 15-20l na 100km bolje pozdravljam.
Ispod 4500-5000e nema dobrog dzipa kubikaze do 2l.
Medjutim pored registracije kad se krene sa voznjom ti polovnjaci pokazu mane pa je drugar kupio pre 5-6 godina, savrsenu kockicu 98-mo sa enterijerom kao iz salona automobila ovekovecena cak i u casopisu Lorist, 2.5l benzinca sa plinom od 5000e za koju je potrosio 2000e na popravke u godinu dana i nije bilo meseca da nije bio u Koceljevi, toliko je vozio a sad mu izigrava muzejski primerak u garazi vec 3-4 godine pa ga zezam da je patentirao Jeep klocnicu.
Niva se cesce kvari ali se sve sem generalke motora i limarije resava sa 50-150e. |
|
|
|
davorcalic |
Objavljen 30.11.2017. 14:30
|
Veteran
Upisa: 753
Pristupio: 14.02.2012. 16:25
|
Svako polovno vozilo je macka u dzaku.... ja sam platio mog pajera 2400e izbacio sam stari sistem TNG i ubacio potpuno nov, uzeo nov akumulator i promenio kocione pakne pa smo vec dosli do sume oko 3000e sa atestima pepisom itd bez registracije... do sad nisam imao nijedan kvar sto smatram srecom... po meni bolje je uzeti stariji terenac i skockati ga komplet nego uzeti novi ili noviji jer su stariji bolje odradjeni, robusniji su i izdrzljiviji.....
Sto se tice Nive ona je klasika , koju hvale i kude, vole i ne vole..
Ko voli nek izvoli... cuo sam da ima i Niva sa mercedesovim motorom od 123-ke i da je ludilo... a cuo sam da ni prepravka nije bog zna sta komolikovana i skupa...
Žena mi Makedonka....
|
|
|
|
Planinko011 |
Objavljen 30.11.2017. 14:35
|
Lovčina
Upisa: 1046
Pristupio: 08.06.2011. 12:45
|
Davore koliko je registracija za Pajera i koliko trosi na asfaltu?
Svakako da se polovan japanac manje kvari od Nive i da je znatno prohodniji samo ako mozes da podneses trosak goriva i registracije.
E sad, ko moze da ima dva auta pa ovaj ide samo u lov to je jos bolje.
Niva i nova ima poneki kvar na 4-5 meseci, mozda nije to skupo al nervira kad stalno nesto skripuce. |
|
|
|
Jastreb |
Objavljen 30.11.2017. 17:57
|
Član
Upisa: 83
Pristupio: 04.02.2010. 03:27
|
Vidim niko ne pominje Dustera... to je po meni jako dobar auto za teren...ima identican prebos kao Nissan Qzashkai... i svasta jos nesto...a nije skup.
Iskustva su jako pozirivna sa terena... ista se be odnose na Dacia Sandero |
|
|
|
Jastreb |
Objavljen 30.11.2017. 18:20
|
Član
Upisa: 83
Pristupio: 04.02.2010. 03:27
|
Ala lose pisem sa telefona ...izvinite... Duster je OK za teten...Sanderi nije... (prim.aut.) |
|
|
|
Brka bez brkova |
Objavljen 30.11.2017. 18:37
|
Stari član
Upisa: 347
Pristupio: 15.01.2011. 16:10
|
Dusrer je suv nije ozbiljan terenac |
|
|
|
davorcalic |
Objavljen 30.11.2017. 19:20
|
Veteran
Upisa: 753
Pristupio: 14.02.2012. 16:25
|
Planinko011 kaže:
Davore koliko je registracija za Pajera i koliko trosi na asfaltu?
Svakako da se polovan japanac manje kvari od Nive i da je znatno prohodniji samo ako mozes da podneses trosak goriva i registracije.
E sad, ko moze da ima dva auta pa ovaj ide samo u lov to je jos bolje.
Niva i nova ima poneki kvar na 4-5 meseci, mozda nije to skupo al nervira kad stalno nesto skripuce.
Registracija je 38.000 din a trosi izmedju 12-15 l plina na 100 km prosecno... najveca mana svih terenaca je potrosnja i registracija jer je to i najveci trosak ali on meni sluzi iskljucivo za lov jer imam jos jedan auto koji koristim za svakodnevnicu.... gorivo do lovista delimo nas troje ili cetvoro pa ni ne osetimo.... ako se lovi fazaan u najdaljem delu lovista oko 45km tamo i nazad sipamo za 1000 din da ne razmisljamo a ako lovimo blize onda sipamo za 500 din... te sume delimo bratski... problem je sto moj pajero ima 2531 cc a dizelasi su 2498 cc i oko 11-12.000 manju registraciju...
ja sam imao srecu pa sam kupio vec restauriran terenac koji je kostao nesto preko 4500 e sa svim ulaganjima nego tipu tast dobio 7.na loto pa mu kupio nov L200 a ovaj je dao za duplo manje samo da ode... i aj sad kad vec pisem sve, dao mi ga na cetiri rate . Tada sam radio u inostr. pa sam mogao a znas kad bi ga uzeo sad- nikad.... registraciju placam na 6 rata administrativnom zabranom preko firme.... crkne li mu nesto, nedaj Boze, skuplje, ide u oglase i eto meni Lajke
Žena mi Makedonka....
|
|
|
|
Planinko011 |
Objavljen 01.12.2017. 13:09
|
Lovčina
Upisa: 1046
Pristupio: 08.06.2011. 12:45
|
Duster nije bas jako dobar auto za krljanje kao ni jedan SUV.
Mislim da u toj klasi imam slucajno i najbolji za SUV teren ali iskreno da imam novcanik nekog Svajcarca ili Frnacuza mogao bi vise da ga krljam kroz blato i po kamenjaru. Ovako 1000 evrica diferencijal i 300evrica sta god pipnes na trapu pa ti krljaj koliko hoces.
SUV vozila su dobra za 90% lova ali je problem kad kao meni ima 2-3 km kroz blatiste koje u sezoni kise i izvlacenja drva moze da prodje samo traktor za izvlacenje. Nije problem meni odneti pola dzaka kukuruza do ceke ali kad padne svinjce u 9 uvece a ti vec umoraaaan......, a mora celo da ide na merenje.
Nego da li je neko vozio ovu Suzuki Vitaru po asfaltu i sumi?
Suzuki ima tradiciju i pogon verovatno nije los ali ako se uzme za 4-5 godina i ako bude delova za malo izdizanje mogao bi da posluzi jer on ima i blokadu diferencijala. |
|
|
|
givan |
Objavljen 01.12.2017. 17:20
|
Član
Upisa: 55
Pristupio: 18.06.2015. 01:40
|
Planinko011 kaže:
Duster nije bas jako dobar auto za krljanje kao ni jedan SUV.
Mislim da u toj klasi imam slucajno i najbolji za SUV teren ali iskreno da imam novcanik nekog Svajcarca ili Frnacuza mogao bi vise da ga krljam kroz blato i po kamenjaru. Ovako 1000 evrica diferencijal i 300evrica sta god pipnes na trapu pa ti krljaj koliko hoces.
SUV vozila su dobra za 90% lova ali je problem kad kao meni ima 2-3 km kroz blatiste koje u sezoni kise i izvlacenja drva moze da prodje samo traktor za izvlacenje. Nije problem meni odneti pola dzaka kukuruza do ceke ali kad padne svinjce u 9 uvece a ti vec umoraaaan......, a mora celo da ide na merenje .
Nego da li je neko vozio ovu Suzuki Vitaru po asfaltu i sumi?
Suzuki ima tradiciju i pogon verovatno nije los ali ako se uzme za 4-5 godina i ako bude delova za malo izdizanje mogao bi da posluzi jer on ima i blokadu diferencijala.
Planinko,
vec duze vreme planiram neki Suzuki da uzmem,tj.samuraja,međutim,sve više mi se sviđa Jimny.
Prosle nedelje sam ga i vozio po lovistu,koje je u planini.I malo je reci da me je odusevio svojim terenskim mogucnostima,a da napomenem da je mnogo udobniji od samuraja,i da ima klimu...
Kolega,u cijem je vlasnistvu,imao je i vitaru,ali za teren jimny je bolji,po njemu.
E sada,kada je u pitanju auto za loviste,i za asfalt,nisam siguran sta bih uzeo,od SUV mozda rav4,ali i tu se naravno pravi kompromis,koji u mom slucaju nestoji zato sto lovim u planini,gde su putevi uski,zarasli...
Još da ubedim lepšu polovinu,da mi je potreban još jedan auto...
Ali,to bi bila posebna tema |
|
|
|
Planinko011 |
Objavljen 01.12.2017. 17:27
|
Lovčina
Upisa: 1046
Pristupio: 08.06.2011. 12:45
|
Mislio sam na novu Vitaru. Jumny je sjajan dzip za dva lovca uz dodavanje pozadi nekog nosaca za divljac ili kutije za pse.
Ne kvari se. Samo je skup u nabavci |
|
|
|
ficha007 |
Objavljen 05.12.2017. 07:43
|
Lovčina
Upisa: 1601
Pristupio: 01.10.2010. 14:36
|
Problem je kao i svuda neki kompromis. Da imam mogućnosti da "nosim" registraciju i održavanje, sigurno bih uzeo "jedan za sve", i to neki LR Defender noviji ( 110 ), Pathfindera, Toyota LC, a msm da bi pun pogodak bio Nissan Patrol GR Y61 4.2.
Međutim kad shvatiš da živiš u Srbiji onda su ljudi prinuđeni na kompromise pa ili kupuju neki SUV, ala Duster, Subaru Forester, znači nešto sa motorom do 2000cm3 što će im dozvoliti kakve takve performanse i na asfaltu i po putu, i za na more, i do planine, i za u lov, i za u grad...itd, ili da se "gađa" neka varijanta dva auto od kojih je jedan "radni", a jedan "paradni". Pa i tu onda imaš dve kombinacije....jedan npr karavan za odlazak na more, do grada...itd i neki polovni Pajero npr, a druga je ista kao i prva ali umesto Pajera dođe neka Niva.
Svako u tome pravi neku matematiku.
Ume i Du(n)ster da bude itekako upotrebljiv kao jedan i jedini, jer kada se nema para za bolje kao kompropisno rešenje je dobar jer mu taj pogon i nije tako loš, ima gomila klipova na you tube gde ga solidno maltretiraju i dosta dobro on to podnosi.
E sad, troškovi održavanja ne verujem da su da "odvale", a opet ima i klimu, četvoro vrata, solidan gepek...šta ja znam. Može da prođe za nuždu.
A znamo da "nužda zakon menja", tako da...
ČVRSTINA VERE, ČISTOTA DUŠE, ČESTITOST ŽIVOTA
"Ko sme, taj može. Ko ne zna za strah, taj ide napred" ( Vojvoda Živojin Mišić )
|
|
|